Παγώνει η επέκταση Προαστιακού και Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο.

Παγώνει η επέκταση Προαστιακού και Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο. Όλα θα εξαρτηθούν από την τύχη των δύο λιμανιών. Η σύνδεση του πόλου του Ελληνικού με το αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» αποτελεί μία από τις πρώτες προτεραιότητες των συναρμόδιων υπουργείων, καθώς η ολοκλήρωση της επένδυσης θα δημιουργήσει πολλαπλάσιο κυκλοφοριακό φόρτο, ο οποίος θα πρέπει να εξυπηρετηθεί.

Η οδική σήραγγα Αργυρούπολης, η οποία αναφέρεται ήδη στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, επανέρχεται στο προσκήνιο ως μία από τις λύσεις που εξετάζονται για την εξυπηρέτηση αυτής της ανάγκης. Αν και το συγκεκριμένο αποτελεί μόνο ένα από τα σενάρια που εξετάζονται, η σύνδεση Ελληνικού-αεροδρομίου θεωρείται ζήτημα πρώτης προτεραιότητας.

 Ως εκ τούτου, στο τραπέζι, πέραν της οδικής σήραγγας, έχουν τεθεί και τα ενδεχόμενα κατασκευής σήραγγας μετρό ή άλλου μέσου σταθερής τροχιάς ή διπλής οδικής και σιδηροδρομικής σήραγγας, αλλά και εναλλακτικές διαδρομές μέσω της Βάρης-Κορωπίου. Τα μέσα σταθερής τροχιάς Το μεγάλο στοίχημα και αυτό που πρέπει να συναποφασιστεί από τα εμπλεκόμενα υπουργεία είναι και ο συσχετισμός των οδικών έργων με την ανάπτυξη του δικτύου των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ και προαστιακός σιδηρόδρομος), καθώς αποτελεί και προϋπόθεση ώστε τα έργα που θα αποφασιστούν να είναι συμβατά με το Ρυθμιστικό Σχέδιο.  

Γεγονός είναι, πάντως, ότι η επόμενη μέρα των έργων στην Αττική συζητείται ήδη μεταξύ των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος, ενώ έχει ήδη προηγηθεί συνάντηση και κείμενο συμφωνίας μεταξύ των γενικών γραμματέων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Νίκου Σταθόπουλου και Γιώργου Καραγιάννη. και του γενικού γραμματέα Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, Ευθύμιου Μπακογιάννη.